Flux emitere certificat digital si tipuri de dispozitive criptografice folosite pentru reinnoirea certificatului digital
Flux emitere certificat digital detaliat :
1) Clientul se prezintă pentru obtinerea unui certificat calificat la sediul nostru cu următoarele documente:
Persoană fizică:
- C.I. în original pentru identificare
- Persoană juridică:
- C.I. în original pentru identificare
- CUI în original
- împuternicire în original care să ateste functia în cadrul institutiei/firmei care solicită emiterea unui certificat calificat (Modelul poate fi gasit aici: descarca model )
- dacă clientul detine functia de administrator/asociat în cadrul societătii trebuie să prezinte în original un certificat constatator valid. În acest caz nu mai este nevoie de împuternicire.
2) Clientul completeaza la sediul nostru formularul on-line de comandă și listează documentele primite pe e-mail (factura proforma , contractul de prestari servicii de certificate in doua exemplare, declaratia acord intr-un exemplar), în urma verificării validitătii adresei de e-mail. Le listează, semnează, stampilează.
3) Efectuarea plătii:
- Ordin de plată pe baza de factura proformă
- Cash pe baza de factura proformă
4) Scanam la sediul nostru următoarele documente primite de la client: CI, CUI, document de plată, împuternicire, certificat constatator (dacă este cazul), alte documente notariale (dacă este cazul).
Impreuna cu clientul in modulul partener asociem codul cererii de pe declaratia acord (cea primita pe emailul clientului in urma efectuarii comenzii online) încarcăm documentele scanate in modulul web si trimitem datele în vederea verificării datelor si eliberării certificatului.
Se emite certificatul
Asistam clientul in vederea salavarii certificatului digital pe token.
Clientul trebuie sa descarce link-ul de pe situl nostru cu lantul de incredere pe calculatorul unde foloseste stick-ul usb si sa ruleze din arhiva fisierul setup.bat
Observatii:
1) Dacă titularul dorește obtinerea unui certificat în numele unei institutii/firme, va trebui să prezinte CUI în original şi copie CUI marcată “Conform cu originalul” , precum şi o împuternicire în original care să ateste functia în cadrul institutiei/firmei care solicită emiterea unui certificat calificat.
2) Dacă sunteţi administrator/asociat al companiei şi doriţi să apară în certificat calitatea de administrator/asociat, echivalentul împuternicirii va fi o copie a unui Certificat Constatator valabil eliberat de ONCR.
3) Pentru reînnoire este necesar să aveţi la dvs. token-ul achizitionat deja şi să fiţi în posesia PIN -ului aferent.
Lista cu tipurile de token-uri ce pot fi folosite pentru reinnoirea certificatului digital :
Tokenul din figura alaturata este marca epass3000
Tokenul din figura alaturata este marca Athena
Tokenul din figura alaturata este marca Aladdin
Tokenul din figura alaturata este marca Gemalto
Tokenul din figura alaturata este marca Oberthur
Tokenul din figura alaturata este marca SafeNet
Tokenul din figura alaturata este marca Vasco
Tokenul din figura alaturata este marca Axalto
Clientul se prezintă pentru obținerea unui certificat calificat cu următoarele documente:
Persoană fizică:
C.I. înoriginal pentru identificare
Persoană juridică:
C.I. în original pentru identificare
CUI în original
împuternicire în original care să ateste funcția în cadrul instituției/firmei care solicită emiterea unui certificat calificat (Modelul este la adresa: http://www.certdigital.ro/pa%C8%99ii-necesari-ob%C8%9Binerii-certificatului-digital-calificat.html )
dacă clientul deține funcția de administrator/asociat în cadrul societății trebuie să prezinte în original un certificat constatator valid. În acest caz nu mai este nevoie de împuternicire.